0 cutest
:: Shima Yahya ::: Menjawap Salah , Tak jawap pon salah

Menjawap Salah , Tak jawap pon salah


 Bila kononnya rajin taknak tinggalkan kosong


INI LAH NAMANYA BIOLOGI WAHAI KAWAN KAWAN

10 comments:

Mrs | Mr. AniK said...

hahhah....

jawab je dik..janji full..
nanti ade sangkut jawapan sikit dapat lah markah...

hahhah


tips akak jawab dulu..

kalu chemistry memang akak jawab full mengarut..

at last dapt markah gk 22/5..ok la tuh dari dapat kosong kan??hehehhe


ADD MATH kompem failed..hahaha

Sally Yatiey said...

haha. kalau saya harus jawab walaupun dah tahu jawapan tu comfirm salah :p Tak berani nak kosongkan saja. hehe

Myra Azraff said...

geniusnya adikku ini ! wahaha
dulu kat kelas akak pun cm biasa..gagal tu mesti ada..haha
tapi x berani nak kosongkan sebab cikgu kata isi je walaupun mengarut..sebab kdg2 membantu kita dapat markah.

*okey akak dulu pun pernah rajin kosongkan petak jawapan.ahak

Saiful Bahrin said...

Lepas ny kau masok kelas aku :) Tak payah hadap teacher Sim .

Shima Yahya said...

@Mrs | Mr. AniK
Maksalahnya kak nak mengarot ape pon dah taktaw da. Parah sangat tu . Haha , addmath kalau jwp mengarot , jangan arap lahh . heehe

Shima Yahya said...

@Sally Yatiey

dulu tak brani nak ksoong , gerenti jwp sebab gerenti dapat amrkah en . Tapi naik form 4 , tgk org kiri kanan pon ksongkann . ikut jelahh , otak dah blank XD

Shima Yahya said...

@Myra Azraff
Haha ikut telunjuk akak lah nie kann . Ada jugak yg konon bajet pandai nie nak buat jwpn panjang2. Last2 tgk , satu mrkah pon tak dapat. Hampeh je .

Shima Yahya said...

@Saiful Bahrin
Hahahaha , kang kena hadap cikgu ekonomi kau pulak . Lagi parakkk -,-

Saiful Bahrin said...

@Shima Yahya aku tak ambik ekonomi eakk ? ehh . cikgu ekonomi dorang tu penyayang ape .

Shima Yahya said...

@Saiful Bahrin

'penyayany' cangat cangat cangat -.-

 
© Zaidatul Shima Binti Yahya