0 cutest
:: Shima Yahya ::: Dekat kedai lawa , sampai rumah tak berkenan .

Dekat kedai lawa , sampai rumah tak berkenan .


Yeahh , pernah tak korang shopping, dekat kedai baju tu nampak lawa je. Maybe sebab tak melekat dekat badan sendiri lagi T_T . Tapi bila sampai rumah ada je yang tak kena. Tak cantik , tak muat , tak berkenan. Tak perasan rupanya belakang baju ada lubang, Tap perasan rupanya ada butang sebelah colar ke ape. Aku , selalu sangat ! Lagi-lagi bila pekerja dia dah datang. Aku benci kot. Nanti pandang je apa kita buat. Hehhh, pegi main jauh2 laaa. Then aku akan terus capai je mane baju sebab tak sanggup ditatap dengan penuh kasih sayang oleh pekerja tu. Yang paling tak boleh blaa, die ikut je belakang buntot kitaa. Kita jalan sini dia ikut, jalan sana lagilah dia ikot, rase nak masuk je dalam toilet dan jerit dekat diaa ANDA TERTIPU!! heh
Tengah syok2 pilih baju
Datang dahhhhh -__________-
Bila sampai rumah alamak taknak lah. Ni sume salah pekerja tu lahh ! aku selalu sangat sebab aku tak suke la orang pandang2 time aku nak pilih baju ni.

p/s : moral of the stories , jangan jadik worker kedai baju nanti dibenci umum. Sekian

No comments:

 
© Zaidatul Shima Binti Yahya